nazligiz 2. bir çocuğunuz olsun istiyorsanız tekrar gebe kalmayı düşünüyorsanız tek çocukla kalmak gibi bir düşünceniz yoksa kesinlikle normal doğumu deneyin derim hem bizim fıtratımızda var normal yolla doğum yapmak sezaryenle doğurmak çok kolay ama iyileşme süreci sonrası bebeğin dünyaya gelmek için hazır olması gibi etkenler hep normal doğum sebebi bence 🥰🌸