Gzmmgzmm Kızlar ayaklarınızın altında bı agrı var mı özellıkle sabah kalkınca zor basıyor gıbıyım sanki önceki gun bınlerce adım atmıs gibi. Bir de boyle ıcımden acı bır hava gelıyor gıbı bu var mı ?? Mıde yanması degıl de bır tabsk karabıber gelıyor gıbı:)) ???
Gamzeramo Gzmmgzmm bende oluyodu canim sanki ayaklarım sismis gibiydi yataktan kalktigimda. Birde bi mide yanması vardi anlatamam hic bisey fayda etmiyordu bebegim masallah baya sacli ve saçı uzun doğmuştu 😱🤭 ılık süt icmeni tavsiye ederim gaviscon hic bi ise yaramadi bende
Kaktuscekirdegi Gzmmgzmm offf resmen beni anlatmışsııınn🥺 mide yanmasını sodayla hafifletiyorum o iyi geliyor bana ayak içinde soğuk suyla yıkıyorum sürekli başka çözüm bulamadım oda derdime çare değil de idare ediyoruz😂
Gzmmgzmm Gamzeramo maşallah Allah bagıslasın mıdem aynen cok yanıyor ve dedıgım gıbı ıcımden acı da bı hava gelıyor. Ayaklarınız ıcın ne yapmıstınız
Gamzeramo Gzmmgzmm hic bişey valla ayaktan cok midem için gitmiştim ama evde ayaklarimi sürekli havada tutuyodum altina minder koyup o sekilde rahatliyodum Allah razi olsun cok gecmis olsun size
-Aysenurrrr- 34+3 benimde ayaklarımın altı çok yanıyor ve şisiyor bunlar çok normal. Ayaklarımı yıkıyorum sürekli soğuk suyla veya buz koyuyorum. Mide yanması için de gaviscon kullanıyorum,Buz emiyorum
Gamzeramo -Aysenurrrr- ılık süt iyi geliyor yani bana iyi gelen tek sey süttü birde rennie tablet emiyodum oda biraz rahatlatiyodu