Suzan_47 Merhaba arkadaşlar ben sezeryan oldum ve dört ay sonra tekrardan hamile olduğumu öğrendim ve çok korkuyorum bunu yaşayan varsa aranızda nasıl geçti ben o kadar korkuyorum ki bide herkes bişey söylüyor kafam allak bullak 😔
Gamzeramo Suzan_47 bende doğum yapali 5 ay oluyo bende tekrar kalmaya korkuyorum korunuyoruz kismet boyleymis sizinkinin
Suzan_47 Gamzeramo İnanır mısınız ben onun derdine bile düşmedim kısa süreyle tekrar sezeryan olmaktan korkuyorum
sedefyrs1101 Benim görümcem çocuk olduktan 5 ay sonra hamile kalmıştı sorun da olmadı yine aynı sezaryen olmuştu
Suzan_47 sedefyrs1101 Ay öyle mi vallahi herkes bişey söylüyor yok dikişlerin patlar yok ameliyat zor geçer piskolojimi alt üst ettiler
sedefyrs1101 Suzan_47 Yok yok hiçbir sorun olmadı onda. Ama tabi herkeste farklı olur mu orasını bilemem ama bi zorluğu olmadı normal hamilelik ve doğum gibiydi yani
Aysegul7766 Suzan_47 hiç bir sorun olmaz Allahın izniyle tekrardan sezeryan olursun olur biter 🥰 takma kafana benimde ikincisi senin gibi olmuştu çok şükür bir sıkıntı olmadı