İnan bana her şey bir anlık. Çatala çıktıktan 15/20 dakika sonra bebeğinlesin ve doğumdan sonra hiç bir şey hissetmiyorsun. Sanki hiç yaşanmamış gibi. Korkulacak inan hiç bir şey yok, vücutlarımız zaten bunu yapıyor kendiliğinden, rahmimiz kasıldıkça bebek kendini aşağı itiyor, senin tek yapman gereken doktorunu dinleyip doğru ıkınman, nefesini doğru kontrol etmen. Her şey mentalite. Kafanda ne kadar kolaylaştırırsan inan kolay geçecek. Sadece son 1 saat açılman tamamlanana kadar bir ağrın olacak, doğum yaptığın an tüm sorunlar sona erecek. Ama tabii panik olurum, yapım stresli süreci yönetemem dersen senin bileceğin iş. Hangisi sana mantıklı geliyorsa. Ben yaşadığımı aktarmak istedim 🤍