Kızlar selamlar nasılsınız, 29’uncu haftamı tamamladım. Aşırı bir regl sancısı yaşıyorum. Bacaklarıma ılık ılık iniyor ağrılar. Bu akşam Devlet hastanesi aciline gittim her şey normal görünüyor dediler, Şehir hastanesine yönlendirdiler. Bebeğim de 4 gündür hareketsiz kızlar tık yok neredeyse. Küçük küçük hareketleri oluyor nadiren. Geçen hafta tekmelerle canımı acıtırken, ben havalara uçarken şimdi bu nedir böyle çok korkuyorum☹️🌸🤲🏼 birkaç saattir belime de sıcak sıcak sancılar vuruyor hafif hafif. Evde tekim yalnız yaşıyorum korkuyorum fikirlerinize ihtiyacım var 🌸🤲🏼🤍