HESA20 bence de çok saçma Ailem adıyamanda olduğu için buraya geldim 750 tl muayene ücreti var 10 gün içinde de kontrol vardı en azından iki defa bebeğimi görebildim 🥹 maalesef özgür hocada böyle bir şey yok, fiyatlar daha da artar diye düşünüyorum 😒