Sol bacağımı belimden aşağı kadar dünden beri kullanamıyorum ne yürüyebiliyorum ne yatabiliyorum hele sabahtan beri benzetmek gibide olmasın ama yatalak gibiyim bi ara doktora gittim zor geldim eve. Doktor fizik tedaviyle görüş dedi ama hamilelikte ne kadar neye yardımcı olurlar bilemedim. Böyle ağrı yaşayanlar var mı acaba hamilelikte bel fıtığı mı oldum diye düşünmeye başladım😓