Kızlar benim doktorum 26 haftalık gebe olduğumu söylüyor telefondaki uygulamalar da o şekilde gösteriyor lakin sağlık ocağına daha ilk kez gideceğim sabah, çalıştığım için hiç gidemedim, telefonla hekimimle konuştum 29 hafta gebe olarak gözüküyorsunuz diyor, nasıl olur ben 26 haftayım dediğimde hastanelerin sistemleri 2 hafta geriden gelir dedi çok emin bi şekilde , bebeğim kaç haftalık kafam allak bullak oldubaşına böyle bişi gelen varmı