Mom89_ kız sakin ol bende 32ye girdim dur hele daha var , eşin dostun arkadasın damı yok konuscak bozulmaz bozulmaz tabikide zorlanıcaz bebek bu yani perişanda olucaz ama geçicek 🌸 pızitif ol pozitif bende yalnızım tabi arkadasım eşim dostım var kafa dağıtıcak ama çoğu zaman interntete takılıyorum