Ovülasyon testi almıştım innovita marka içinden gebelik testide çıkıyor ya erken genelik testi midir o kızlar? Bat 1 Haziran yarın yapsam çıkar mı? Normalde adet olacağım zaman belim ağrır, bacaklarım ağrır ve sinirli olurum ama hiç biri yok. Sol kasığıma bıçak saplanıyor. Akıntım var sarı renk leke bırakıyor kilotta enfeksiyon olsa kaşınma yanma olur o da değil? Çok ümitliyim🥹🥹 eşim bi güzelleştin göğüslerin büyümüş diyor umarım gebelik çıkar Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏼