babyiscoming_ FatmaZehra06 ilaç aşamasındayım pazartesi ilaçlarıma başladım yarın kontrolüm var ayın 7si yumurta toplama 12 si transfer Allahın izniyle
Lina_alya_aras FatmaZehra06 tedavim bitti çok şükür şimdi 14+0 la yola devam darısı tüm isteyenlere inşallah 🤲🏻🩵 oğluşumla😍
Melisahmet FatmaZehra06 dondurulmuş embriyom vardı. 2. Denemem olacak. Salı günü inşallah transferim 🌸
babyiscoming_ mrp2023 evet doktorum taze transfere daha sıcak bakıyor. benim yumurtlama ve yumurtalıklarım ile ilgili sıkıntım yok bizim sebepsiz olmuyor bebiş. İlaçlarımı 4 gün oldu daha kullanmaya başlayalı bakalım yarın doktor bilgilendirir büyük ihtimalle :)
Derennn700 Lina_alya_aras hayırlı olsun kuzum sana transfer edilen kalitesi nasıldı bende transferi bekliyorum
Lina_alya_aras Derennn700 teşekkür ederim darısı sana ve herkese 😍5. Gündü canım dondurulmuş embriyo transfer edildi rahim dinlendirmeden dolayı hemen transfer olamadı🩵
Derennn700 Lina_alya_aras Allah razı olsun canım Benimde bu ay dinlenme yapıldı 🥰 sabırsızlıkla transferi bekliyorum dün yumurtalar toplandj
Lina_alya_aras Derennn700 senden de razı olsun canım 🩷 inşaallah çok güzel sonuçlar alırsın sabır gereken bir durum transfer günü beklersin sonra test gününe geçersin test olur kese görmek için sonra kalp atışı sonra cinsiyet gibi gibi gidiyor 😂 çok sabırlı kadınlarız😍
Derennn700 Lina_alya_aras kesinlikle öyleyiz canım herşey yolunda gitsin rabbim veriyor bir şekilde sabrını 🥰