kızlar merhaba 27+5 haftalığız geçen hafta kontrolüm vardı ve 3 hafta önde olduğumuzu söyledi doktor ayın 10 unda tekrar gidicem eğer aynıysa riskli gebeliğe gönderecekmiş başına böyle bişey gelen varmı bilgisi olan varsa yazabilir mi çok endişelendim 🥺