Esraalic Az önce nişanım gelmiş hemen hastaneye gitmek gerekiyor mu kızlar ilk hamileliğim bilmiyorum o yüzden
seymaa7 Esraalic nişandan 1 hafta sonra doğum yapan da oluyor bence bekle evde sancılarını iyice çek en son dayanamadığında git
Btuba58 Nur3955 siz ne haptınız acaba böyle bir durum olursa diye çok korkuyorum hemen gitmek gerekmiyor mu hastaneye
Esraalic Nur3955 hastaneye gittim nstde sancı çıkmadı açıklık 1 cm dedi doktor yatış veririm ama hemen doğuramazsın dedi bende imza atıp eve geldim su anlık bir sıkıntım yok bekliyoruzz
Nur3955 Esraalic hayırlısıyla gelsin inşallah bu avazda kurtulursunuz ☺️ bende açıklık yok nişan geldi ama belde ağrı da oluyor niyeti yok sanırım benimkinin 38+5 39 çıkıyor ultrason da kilolu olursa korkuyorum sezaryen derler diye
Esraalic Nur3955 Amin hepimiz inşallah. Benim daha haftası küçük 37 haftalığız ama 35 çıkıyoruz 2400 de kilosu varmış sizin çok yaklaşmış yakında doğum olur muhtemelen hayırlısı ile sağlıklı bir şekilde gelsin 🥰