sevvalcik valla ben biraz tez canlıyım 28 haftalığım geçen hafta çocuk odası geldi öncesinde odayı boya badana yaptım sonra diğer yerleri yaptım bugün de en son salonumu boyayıp bitirdim hafta sonu veya hafta içi koltuklarımı yıkatıcam halılarımı yıkamaya verip eve genel temizlik yaptırcam dolap içlerimi de yeni temizledim serklajlı olduğum için ne olur olmaz diye 30.haftaya kadar işlerimi bitirip sonrasında çantamı hazırlamayı düşünüyorum 32den sonra da bir risk bir sıkıntı olmazsa belki ufak bir doğum öncesi tatil yaparım tamam yeter 😊😊 sonra doğumu beklerim 😊😊