zuzuu34 ikili tarama testi yaptırdım usg de 1000 hastada 1 ama kanda 171 hastada 1 grafisi çıktı fetal dna testi istedi doktor benzer sonuç çıkan var mı?
iremd-1798 zuzuu34 benimde 1:256 çıkmıştı. Fetal DNA yaptırdım bende çok şükür bir şey çıkmadı ❤️ Rabbim evlatlarımıza sağlık versin 🤲🏼❤️
Bihterrr zuzuu34 benim usgde 1:617 kanda 1:100 çıktı. Size yakın ama sizden daha riskliydim. Fetal dna yaptırdım sonucum temiz detaylıya da girdim hiçbir sorun yok
Sudenrfidann zuzuu34 içini bunaltma canım benimde 1:212 çıkmıştı fetal dna yaptırdık şükür temiz çıktı bu hafta detaylıya gireceğiz inşallah senin bebeğinin de temiz çıkar
zuzuu34 cLearQueen 171 yüksek riskli sayılıyormuş stres oldum usg burun ense kalınlığı normal. fetal dna sonucu bekliyorum
Dilarac zuzuu34 bende 179 1 di malesef bebeğim Trizomi 18 çıktı 😔 Fetal dna ve amniyosentez yaptırdık Ultrasond a burun kemiği yoktu sadece
zuzuu34 Dilarac siz gebeliği sonlandırmaya mı devam etmeye mi karar verdiniz özel olmazsa. Allah korusun bir şey çıkarsa ne yapacağım hiç bilmiyorum özel bi çocuğa bakmak yetebilmek,bana bir şey olursa kim bakacak insan bir sürü şey düşünüyor. Rabbim kimseye yaşatamasın🙏🏻
_Ozgee_ Benimde dörtlü testte 129′da 1 çıktı. Fetal dna yaptırdık. Kanımı Fransa’ya yolladık. Çok şükür temiz çıktı. Bende çok panik olmuştum ama çok şükür temiz geldi sonuç
Aseleslemmom _Ozgee_ kaç günde sonucunuz geldi aynı firmaya bende kan verdim fetal dna için 15 gün dediler bana
Dilarac zuzuu34 canım ben sonlandıracağım tabi sana aynısını diyemem bende Trizomi 18 yani yaşamla bi alakası olmayan yaşasa da cihaza bağlı elektrik asla kesilmeyecek anne sütü almıyor mamayla beslenen bogazından bir bebek olacak en fazla 1 yaşına kadar yaşayan bi bebek olacak geride 1 buçuk yaşında bi oğlum daha var ikisine de yetmek isterdim ama ikisine de yetemem Allah vermesin size çok zor ben o yüzden bu durumlardan dolayı ne ona ne bana acı çektirmek istemiyorum doğup ölmesini beklemek daha acı yoğun bakımlar da beklemek nedir çok zor
zuzuu34 Dilarac evet bu sadece sizin ve eşinizin kararı olacak Allah 1.5 yaşındaki evladınızı size bağışlasın güzel ömrü olsun. bende down riski yüksek çıktı ilk gebeliğim gerçekten yetebilmek,yaşıtlarının yaşadığı her şeyden mahrum kalması düşünmek çok zor. Kaçıncı haftanızda öğrendiniz?
myavocado Dilarac çok üzüldüm gerçekten, çok zor bir karar olmuştur, çok zor bir durum 😞 Allah sabrını versin, büyük evladınıza sağlıklı sıhhatli uzun ömür versin inşallah 😞🙏