Eessra_1 Hanımlar Tarsus tayinle geldik, Tarsus devlet hastanesi’ndeki kadın doğum doktorlarından hangilerini tavsiye edersiniz hamileyim ve kime gitmem gerektiğini bilmiyorum
ZeyHus33 Eessra_1 bende burda bekleyin bende hamileyim nacarliya yeni taşındım hastane bir tek Tarsus hastanesi var bende oraya gidecem gibi
Eessra_1 busraertan11 randevusunu bulamadım canım, Ben de bayan doktora gitmek istiyordum, Ahmet Berkız turp nasıl peki? Ona Çarşamba gününe randevu aldım? Bilgisi olan yazabilir mi
busraertan11 Eessra_1 keşke biraz bekleseydin birsen hanım için ya da İbrahim yanık var onun için bu doktoru bilmiyorum yıllardır tarsustayim kimse önermedi ama belki iyidir ön yargılı olmamak lazım
Eessra_1 busraertan11 İbrahim yanık nasıl canım iyi mi? Bu Çarşamba randevum var, öğretmenim çarşamba boş günüm,devamlı MHRS yi takip ediyorum,İbrahim yanık o tavsiye eder misiniz? Onda boşluk görürsem çünkü randevusunu iptal edenler de oluyor ,o na alayım