Lykiav Kızlar neler yapıyorsunuz? Eski düzen beslenmeye devam mı yoksa değişmeler oldu mu? Bende iştah artışı çok oldu. Her şeyden yiyorum 😁
dika Lykiav sağlık ocağındaki Hemşirem demir eksikliği için siyah çekirdekli kuru üzüm yememi istedi aç karınla yarından baslicam bu akşam eşim alacak size de tavsiye ederim onun dışında her gün sabah haşlanmış yumurta yiyorum akşamları da ceviz yiyorum gün içinde su içiyorum şuanlik bunlar peki sizler neler yiyorsunuz bir birimize fikir verelim
Ebbruc Lykiav 6+6 yız biraz değişti tabi önceden kahvaltı yapmıyodum şimdi mecbur 😂 yumurta yemeye çalışıyorum avokado yiyorum doktorum hergün 2 ceviz yememi söyledi mutlaka, çok aç kalmamaya çalışıyorum çünkü direk tansiyon , baş dönmesi yapıyo ☺️
Prmdkanneee Lykiav ay kızlar bende 6+1 bugün pazartesi günü gidicem insallah kalp atışı olur dua edin, mide bulantım başladı bide sabahları sizde de var mı 😇
Lykiav dika kısaca şu an bebek kesede değil yani. Daha 3 aydan sonra bizden beslenmeye başlayacak diyip her şeyden yiyorum. Şimdi bizden beslenmiyorsa niye yiyoruz yumurta falan. Ben 2 senedir haşlanmış yumurta yemedim meselaaaa.
dika Lykiav bende yumurta sevmem çok pişirip yiyorum öyle yiyorum bebek bizden beslenmiyor şimdi ama değerlerim için tüketiyorum çünkü ne kadar vitamin o kadar iyi değer ve gelişim olur bence öyle düşünmeyin sizde şimdiden başlayın yinede siz bilirsiniz 👍🏻
meltewsu dika kan yoluyla bizden besleniyor henüz. Hiç beslenmiyor değil yani. Sanırım 7. Haftadan sonra kordon oluşmaya başlayıp da kordondan besleniyorlar
Maviyesil0 Son adete göre 7 haftalıktı ama doktordan geliyorum şimdi 6+1 miş şükür kalp atışını da duyduk daha çok küçük diye normal besleniyorum şuan için sadece kuruyemiş tüketimini arttırdım o kadar
Lykiav Maviyesil0 bende 6 haftalık ama keseyi bile alttan gördü ki bebek yoktu. Sadece beslendiği şey vardı.
Zehrftma HESA20 sizin kaç haftalık benim son adet tarihim ilk günü 26 nisan bu arada inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız bnde ilk gebelik olucak çok bilgisizim kusura bakamyın merak ettim🙏🏻