SeLyy Kızlar 2. Gebeliğim ve 12 haftalık oldu bebeğim , karnım belirgin çok değil ama hafif çıktı . Erken değil mi sizde de öyle oldu mu
chaos SeLyy benimde ikinci gebeliğim 12 haftalığım henüz hiç karnım çıkmadı 1 aya hafiften belli olur diye düşünüyorum
Seymalar SeLyy ay çok saçma ama tam 8 haftalık ve sanki çıktı gibi 😂😂 kilo almadım aynı kilodayım nasıl olabiliyor ya ikinciler gerçekten bu kadar hızlı mı çıkıyor 🥲🥲
irem88 SeLyy ilk gibi olmasını bekleme gevçbelin sayısı arttıkça karın daha büyük oluyormuş çoğu kadında tabiki istisnalar vardır illaki benim öyle oldu 4. Gebeliğim 18 haftalığız ama karnım aşırı büyük
SeLyy Seymalar hiç sorma ya bende çok şaşırıyorum bu duruma ilk gebeliğimde 5 aylıktı belli olduğunda , bunda çok erken
KevserSoysat41 SeLyy benimde aynı 8 haftalık karnım ama göbeğim çıktı hemen anlamadım nasıl böyle hemen çıktı 🤣