AyseguL01 Simdi 34+5'im. 6 hafta ile 15 hafta boyunca surekli kusmaktan hem kilo verdim hem de ne vitamin icebildim ne de folik asit. Ve kusmaktan mide kapagim gevsedi mide borum mahvoldu ve siddetli reflü gecirdim yaz mevsimi boyunca evde surekli kusarak serumlarla vs geciyordu gunlerim. Ama bebegim cok sukur ki benim depolarimdan besin aldigi icin saglikliydi hep. Ne kdr vicdan azabi ceksem de yiyemiyordum ve icemiyordum hicbir sey, su bile. Bazen patates kizartmasini somun ekmek arasina koyuyordum, yanina eksisi bol marulu bol salata, bazen pirinc pilavi, bazen sade makarna, haslanmis patates, yogurt ve bunlar 2 lokmalikti dahasini acliktan gebersem dahi yiyemiyordum ve zaten bunlar da sagliksiz besinlerdi. Ama 16.haftadan sonra hersey tamamen degisti. Benimkinin 16 hafta surme nedeni midemdeki refluydu yoksa 12.haftada biterdi. Herkesinki farkli. Her neyse dr.unuz size olumsuz bir sey demedikten sonra bu mide bulantilarindan dolayi yiyemeyisiniz cok normal ve bebege bisey olmuyor, bende en azindan oyledi. Insallah en kisa surede atlatirsiniz bu zor surecleri 🙏