39 günlük kızım bogamca kapmış kızlar ilk defa duydum bu hastalığı. Bebegi yada cocugu ağır geçiren varmı? Bizimki ağırlaşmış biraz. Belirtileri öksürürken morarma ve nabız düşmesi. Bilgi verin kızlar, kızım yogun bakımda 4 gündur. Halada nöbet gibi devam ediyor