Hira098 kızlar bu sol kasık ağrısı niye oluyor var mı bilen ya her seferinde sol kasığım çok ağrıyor ama bir türlü tutmuyor 6 aydır deniyoruz on gün kaldı adetime kasık ağrım var yine herzamanki gibi ağrıyor diye umudum yok :(:(:(:
gayesblog Hira098 bi bilgim yok valla. Benimde hamileliğim ilk haftaları yoğun bel ve kasık ağrısıyla geçmişti. Dönem dönem bi sağ bi sol değişiyordu. Ama sizin durumu bilemiyorum belki bu ay tutmuştur inşallah
Bilhayalacz Hira098 eşinizde gereken testleri yaptı mı. 1 sene sonra da olmaz ise rahim filmi öneriliyor. Umarım yakın zamanda güzel haberler alırsınız 🤲🏻🌺
likapaa53 Yumurtlama döneminden kaynaklıda olabilir. Bende şüpheleniyodum ve adetime 10-15 gün kala oluyodu hep yumurtlama ve çatlama dönemi olduğunu anladım sonrasında