Şubat ayında 8 haftalık bebeğimin kalbinin dırduğunu öğrendim sonra tekrar hamile kaldım ve 15 gün önce 7 haftalıkken kalbi durdu sebebini araştırmak istiyorum genetik test yaptırıcam ama ilk hamileliğin de o anlamda bi sıkontı yaşamadın sağlıklı bi kızım oldu şimdi 4 yaşında ama şimdi niye böyle oluyo anlamıyorum benzer bişey yaşayan var mı nasıl bi yol izlediniz