Ben de Arnavutkoydeyim. İlk aylar çok zor geçtiği için Arnavutköy içinde bir doktorla yurtmeyi düşündük. Şafak Hastanesi’nde İrfan Bey’e gidiyorum. Genel olarak memnunum. Ultrason cihazı biraz eski tip ama sıcakkanlı ve güzel anlatıyor. 6. Aydan sonra da Esenler Medipol düşünüyoruz