Mihrannada İyi akşamlar canlar. Trafik kazası geçirmiştim ve belimde kırık var. Korse kullanmıştım. Ameliyat yok. Ağrısını hala çekerim zorlayınca. Bu Doğuma engel midir. Benzer şey yaşayan var mı aranızda ?
Ceydanatishka Mihrannada Yaa geçmiş olsun normal doğum için zor olabilir doktorunuz ne dedi bu konuda
Ayla63 Mihrannada bence zorlar çünkü pelvis kemiğine sağlam Milet dayanmıyor diyorlar sen kırıkla nasıl yapacan bilmiyorum
Mihrannada Ceydanatishka teşekkür ederim. Normal doğum görünüyor dedi benim akılda soru işaretleri tabii
_b-e_ Teyzem de bel kayması vardı ona rağmen doğum yaptı normal doğum sonrası ağrıları arttı daha kötü oldu ama yine de yaptı hamile kaldı bence degıldır
Mihrannada _b-e_ ilk doğumum olacağı için hangi bölüme gidip bilgi almam gerek onu da bilmiyorum. Ortopedi mi aceba