Zeynepp29 Alakası var mı yok mu bilmiyorum ama ben normalde tatlıya aşırı düşkün biriyim. Ama hamileliğimin başında ne zaman tatlı bi şeyler yesem kustum. Tatlıdan aşırı tiksindim. Sürekli turşu yedim. Hatta suyunu içtim. 2. Trimesterin sonlarına doğru geçti gerçi bu durum ama ilk aylarda bu şekildeydi. Kızım olcak kısmetse 🙏🏻💓❤️