Merhabalar kızlar benin adet düzensizliğim vardı dün idrar testi yaptım erken gebelik testi birde normal kaset test yaptım ikisinde de beklemeden iki çizgi çıktı dün akşam beta kan testi vermek için gittim çok şükür hamileyim değerim 136.77 çıktı bende aklımda soru işareti kalmasın diye akşamları dadın doğum doktoru olmadığı için özelde acil doktoruna gösterdim değeriniz yüksek ama beklediğimiz değer bu değil dedi kağıda bile düzgün bakmadan böyle söylemesi bira tuhafıma gitti açıkçası eşimin benim moralimiz bozuldu tabi biraz 136 değer kaç haftalık oluyor acaba bilgilendirir misiniz doktorum izinde olduğu için gitmedim pazartesi gidicem inşallah