birgencanne09 Kızlar 33+0 haftalık hamileyim bugün sağ göğüsümden foşur foşur süt aktı dün de akşam saatlerinde sadece sol ayağım aşırı derece de şişti kime sorsam doğumun yakın diyor kafam karıştı iyice
Babyy_1 birgencanne09 Bazen benim de sadece sol ayağım.sisiyor normal sayılıyor bu süt gelmesi de doğum yakın olduğu için süt kanalları açılıyor buda normal telaslanacak bir şey degil
birgencanne09 Babyy_1 yengem e sormuştun 30 haftalıkken sütü gelmiş yeğenim 32 haftalıkken doğdu internet de de okudum erken doğum olabilir iye yazıyor olunca biraz korktum
555eeee67 birgencanne09 bende 34 haftalik gebeyim rahim ağzı kısalı var doktor dinlenmemi söyledi bi gitsene doktora
birgencanne09 555eeee67 herşeyim normal randevu aldım şuan sütüm gelmiyor ama ayaklarım çok şişiyor tekrar geçmezse acile gidicem bugün
anneyim_ birgencanne09 süt hr zaman erken doğum belirtisi değildir sadece göğsünüzü sıkmayın uyarmayın ama şişliğiniz varsa tansiyon kontrolü yapın mutlaka