Pazartesi kontrole gittiğimde nstde sancım çıkmıştı serum falan yapmışlardı 1 cm açıklığım vardı sonra eve gelmiştim burayada post açmıştım belki hatırlayanınız olur sonra grip oldum kızlar sanırım hastaneden virüs kaptım burnum akıyo ve boğazım ağrıyo pelvis kemiğim ekstra ağrıyo bugün ve ufak ufak sancılar giriyo vajinama doğru zaten kasılmalarım çok vardı ama suyum gelmedi bebeğimde doğum kanalında değil of ne yapıcağımı hiç bilemiyorum doktorumda ilgilenmiyo artık benimle eğitim araştırmaya git diyo oda çok uzak bize 34+3 deyim sizin doğumunuz nasıl başlamıştı bu belirtiler varmıydı