Kızlar merhaba kan vermiştim iki gün arayla iki kat artmıştı bugün öylesini kulak iÇin gitmiştim sıra varken kadın doğum doktoruna çıktım 6+3 uygulamaya göre kese görünmedi doktor yani o yüzden kan bakalım dedi sonuç öncekinde düşük çıkmış doktora sonuç iÇin gidemedim e nabızdan baktım kimyasal mı olacak