aysungnes 35+4 ten selamlar 🖖 Sezeryandan sonra hemen korse kullanmaya başladınız mı ? Önerilerinizi alayım kızlar 😌
surprizbebe aysungnes ben kullandım oturup kalkarken kolaylık oluyordu dikiş acısı açısından. Ama sımsıkı değil tabi karnımı fazla sıkmıyordu.
Myrtle aysungnes dogumdan sonraki gun hemen taktirdi doktorum, bi hafta duzenli kullandim. 21 gun oldu dogum yapali simdi unutuyorum kullanmiyorum
aysungnes surprizbebe bende en çok hareket ederken dikişlere zarar verir mi ondan korkuyorum ne kadar sürede ayaklandınız acaba ?
surprizbebe aysungnes hemen:) bebek güç veriyor canım ben herşeyini kendim yapmak istemiştim bi de ilk çocuk heyecanıyla. Sadece yattığım yerden kalkarken biri elimi tutsa fena olmuyordu. Bi de cok yürürsem ani bi sancı giriyordu. Onun dışında zorlanmadım
madameux aysungnes bu korse kullananlar hangi marka model kullandilar yazarlarsa iyi olur hepsi kullanılmıyor galiba
madameux aysungnes cok sıkı kullanmak dogru olur mu bilmiyorum ben sezaryenle birlikte yumurtalik kisti de aldiricam biraz daha uzun bir dikisim olabilirmis normal sezaryene göre doktorum hic izin vermeyebilirim de dedi ama makul birseg varsa sorabilirim. Bazilari asiri sıkı onu kabul etmez ben de girmeyle ugrasamam zaten. Kullanimi da pratik olmasi onemli
aysungnes madameux benimde son anda sezeryana döndüğü için çok araştıramadım tüm süreçleri normal doğum üzerine hayal ettim şimdi neler yaşarız ne kadar sürede toparlanırım bilmiyorum birde 30 kilo aldım göbekte öylece kalsın istemiyorum göbeği kaldırıp hafif lastikli bir örtü ile saranlar var ama dikiş kendini ne zaman toplar bilemiyorum haftaya doktor kontrolüm var özelde takipliyim danışıp size de yazarım
aysungnes surprizbebe inşaAllah bende kendim ilgilenebilirim bebeğimle 🥹🌸 sağlıkla büyüsün sizinki de
Ecekaplan aysungnes Eve geldikten sonra eşimin korsesi vardı onu kullandim aşırı dar değildi can yakmiyordu ama işe yaramıştı on gün falan kullandım normala döndü göbeğim
Ecekaplan aysungnes Ama dediğim gibi aşırı sıkan bı korse tercih etme tabikide , korse eşimin olduğu için bana otomatik büyük geldi rahat bı şekilde taktım çıkarttım ama işe yaradı, eskiden çarşaf falan da doluyolarmis hafif sıktırıp