Esracekic GAMZECAN89 hangi hastaneye kime gidiyorsun canım? Doktorun Bilgi vermiştir içini rahat tut sen 🙏👼
GAMZECAN89 Esracekic türkan özilhan bornova da oraya gittim ilk kez işte bugün giyim detaylı 2 tıp gene kan aldı hcg dedim yukselmısmı diye bakıcam sanırım ilk yapıldığında 2 gün önce 2799 çıkmıştı bugün tekrardan verdim bakalım
GAMZECAN89 KIZLAR DOKTORUN İSTEDİĞİ KAN TESTİ ÇIKTI AMA HAFTAYA GİDİCEM DOKTORA SİZ ANLIYORMUSUNUZ PROGESTERON 12,7 ÇIKTI BU NEDEMEK BİLEN VARMI
GAMZECAN89 KIZLAR GEÇEN HAFTA GİTİTM DOKTORA KESEMİZİ GÖRDÜK :) 30DA GEL DEDİ BEBEİNİN KALP ATIŞLARINI DİNLEYELİM DEDİ