Fatmayalcin Kızlar doğuma 1 gün kaldı dudağımda uçuk çıktı sezeryan olacaktım iptal olur mu öyle birşey duydum da
TwoPearls Fatmayalcin Ya benim de 1inde doğum uçuk çıktı dudağımda bende duydum sezaryen olamıyorsun enfeksiyona açık olduğu için bağışıklık düşük olduğu için umarım gerçek değildir moralim bozuldu biraz
Annecik02 Fatmayalcin iptal olacağını sanmıyorum da.. eğer uçuk çıktıysa doğum yaptıktan sonra naçizane tavsiyem bebeği öpmeyin olur mu.. enfeksiyona çok açık olacak çünkü
Ruya17 Fatmayalcin benimde doğumum yarın Allah yardımcımız olsun inşallah sagsalim kavusalim evlatlarımıza amin
surprizbebe Bana alakasız geldi ama. Doktorunuza sorun.buz koyun doğal yöntemlerle söndürmeye çalışın. Aman bebeğinize bulaştırmayın! Hayırlı doğumlar dilerim