28kbr  Kızlar merhaba adetimin 12.günü ovülasyon yapmıştım ve pozitif görmüştüm kolposkopi yaptırdığım için değerlendirmemiştik. Bugün adetime 10 gün var ve testler bu şekilde bilgisi olan benimle paylaşabilir mi
Haticeburak06 28kbr üstteki normal test değilmi? Ovülasyon ne bilmiyorum ama üstteki hamilelik testi ise hamile göüzüküyosunuz
28kbr FairyMoon 28-30 günde bir oluyorum ama üç aydır hep öne geliyor anlamadım doktorum bir sorun yok bazen olur dedi
Ebemsunay 28kbr bence yumurtlama günlerindesin koyu kırmızı soluk kırmızı degil degerlendir istersen ama yumurtlama gibi gözüküyo benimde öyleydi hamileyim șimdi 3ncüye😂😂