Kızlar merhaba , 5+6 gebeliğim var ve doktor kesenın altında az bi kanama olduğunu söyledi yerleşme kanaması olabilir dedi , benim bir kaç gündür peşeteye sildikçe kahverengi akıntım geliyor şükür fazla değil ama insan yinede tedirgin oluyor Protestan kullanıyorum tahmini ne zaman geçer yaşayan oldu mu ?