Evet kizlar 39+3 de dogumum oldu cok sükür. 2 gün öncesinde kanamam geldi hafif sanciyla fakat nisan degilmis eve gönderdiler 1 cm aciklik vardi. Ertesi gece siddetli sanciyla tekrar gittim 2-3cm acikligim vardi ve tekrar eve gittim. 3 günün sabahi suyum geldi , sabah 7 bucukta hastaneye geldik. Saat 8bucukta sancilarim basladi, agri kesici aldim fakat fayda etmedi. Saat 8 bucukta 3 cm acikligim vardi, saat 11 bucukta nerdeyse 9-10cm ulasmisti. Ve artik dayanamiyodum. Anastezi doktorunu bekledik, bir saat sonra geldi epidural igne vurdu. Ve iki saat dinlenebildim. Saat 1 de sanciyi artirmak icin ilac verdiler. Saat 2 bucukta ikinma hissi geldi. Bir sürü pozisyon denedikden sonra sirt üstü ikindim ve iki ikinmamla bebegim saat 3:25 de dogdu. Korktugum icin ikinamadim o yüzden biraz uzun sürdü. Yapamicam saniyodum ama biz kadinlar istedikten sonra herseyi yapariz. Kendinize güvenin ve korkmayin , ben korkak dogurduysam sizde dogurursun ♥️♥️ sorunuz varsa buyrun yanitliyim 😊 bu arada ilk dogumum