Aycicegi_
Bende geçen sene anlayamadım malesef kötü sonuclandi bu gebeliğimde takip edilldi12.haftada 27mm ölçüldü 13. Haftada tedbir amaçlı olarak serklaj yapıldı 33mm me yükseldi serklaja rağmen 20. Haftada 18 mm düştü yatak istirati yaparak geçirdim tam 17 hafta aynı zamanda gebelik şekeri olduğu için ve yüksek şeker değerleri yüzünden 37. Haftada sezeryanla doğum yaptım
Rahim ağzı çok sinsi o yüzden en kısa sürede kontrolle gidin birsey olmasa bile (inşallah yoktur tabiki) kafanız rahat olur. Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🌸