2baby1mom_ Ah ilk 18 hafta ben de su içemiyordum hatta öyle bir travma kalmıştı ki normale döndüğüm zamanlarda da su içsem artık hep midemi bulandıracakmis gibi hissedip korka korka içiyordum. Zaten yemek memek hiç yoktu ki sıvı alayım. Su içerken resmen marka ayırt ediyordum bile her markanın suyunu içemiyordum ki o bambaska boyut su gurmesi olmuştum resmen hangi markanın tadı güzel diye aranıyordum 🤣 başlarda şeftali suyu sonra da vi̇şne suyu dışında bir şey tuketemedim. Sizin de az kalmış dişinizi sıkın, 2-3 hafta daha bu durumu yaşarsınız. Ciddi bulantınız varsa doktordan mide için ilaç isteyin hıc yoktan iyidir. Ben ilaç içiyordum çok dayanamadigim zamanlarda serumluk olmamak için