Enfal_06 Hulo2105 evet devlet memuru gibi şık giyiniyorlarmiş evleri çalanlar bile olmuş ben şok valla
Hulo2105 Enfal_06 devir çok kötüleşti maalesef bende yalnızım bütün gün e şimdi kapı çalsa bir kadın görsek hepimiz açarız valla şimdi açmam diyen yalan söyler. Ama bi itse kapıyı bittik yani açsan bi türlü açmasan bi türlü
Enfal_06 Hulo2105 ay bende evde değilim eşimin ailesinin yanındaydim böyle bi haber görüpte evde tek olsaydım deli olurdum korkudan korkunç bişey bu zaten kadınların evde olduğunu bildikleri için kadınları gönderiyorlar miş ya kapılara bide iri koca kadınları
Hulo2105 Enfal_06 e tabi erkek görsel açmıycaz ama kadını açarsın kim bu diye ahh ahh Allah yardımcımız olsun biz gene sitede oturuyoruz da rahatım ama bin tane kargocu bilmem ne geliyor kimsenin içini bilemeyiz
Enfal_06 Hulo2105 ay valla evim çok güvenli kameradan izleyebiliyorsun ama ben nereden bileyim belki kılık değiştirerek giriyorlar içeri kargocularada güvenmiyorum bi insanın nasıl olduğunu bilemiyoruz maelesef neler yapabiliceğini kimse bilmez bizim özel konut 5 6 ev var kamera kapıda şifre var kendin basmadiğin sürece kapı açılmıyor kim olduğuna bakabiliyorsun da kılıktan kılığa giriyorlar onu bilmek imkansiz
Hulo2105 Enfal_06 bizimde öyle hatta eşim kapımıza kamera taktı hani bişey olursa elimizde kanıt olsun diye ☹️bazen kapı çalıyor kameradan bakıp açıyorum eğer yabancıysa hiç ses etmiyor açmıyorum
elmaelmaelma Birincide zaten açmazdım da ikinciye asla açmazdım. Basiretiniz mi bağlandı ne oldu, aşırı gerildim okurken bile. Tövbe estağfurullah😳
Melson20 ozgezynp Kizim bu ne cesaret ikinciye kapi acilirmi? Saskinlik icerisinde okudum gercekten, kadin yumrukladiktan sonra o kapi acilir mi ya. Allahtan basina bir sey gelmemis.
Adabp ozgezynp ben tanımadığım birine asla kapıyı açmam belkide evim içeriden merdivenli ondan olabilir ama kapının deliğinden bakmaya bile korkarım ben,,, kamera yok mu binada bir bakın bakalım gelmiş mi öyle biri