Bsa cok tesekkur ederim 🙏🏻 Sizlerede gelmiş geçmiş olsun. Sağlıkla bebişinizi kucağınıza almanız nasip olsun🙏🏻 Benim doktorum 6 ay korunmanız yeterli dedi, eskiden 1 sene bekletiyorduk şimdi 6 ay yeterli oluyor dedi. Haziran ayına kadar korunacağız sonrası Allah kerim. Benim aynı zamanda pcom var,adetlerim duzensiz beklemek evet zor ama saglik acisindan onlem aliniyorsa mecbur beklemek gerekli tabikii. 30 yasina yaklastim, eger Allahim bana nasip edecekse 31 de fln denk gelir dogumum. Yasim artik cok genc degil bide adet duzensizlikler vs.derken gercekten korkmuyor degilim ama vardir herseyde bir hayir. Siz kac yasindasiniz acaba?