48lipastelboya Nevfur bende kullanıyorum 5 çıkmıştı en son düştüğünü ama devam etmem gerektiğini söyledi doktor 12.5 mg kullanıyorum ( hapı yarıya bölüyorum )
Zynp12 Nevfur benimde gebelik öncesi troidim var ve ilaç kullanıyorum ilacınızı düzenli kullanırsanız hiçbir sıkıntı olmaz inşallah benim 7.5 lerden düştü
Mommya Ben de varım bugün tahlil verdim haftaya sonuca gideceğim inşallah çözülür selametle durumumuz arkadaşlar
Yasminnnnn Nevfur 20 haftalıkken bu şekilde çıkmıştı normalde de TSH hastasıyım 100 mg kullanıyordum doktoe 125 yaptı düştü ilacını düzenli kullanırsin düşer çoğu gebelikte çıkıyor zaten ilacı kullanınca düşüyor ayda bir kanda verip takip edersin
Nevfur Yasminnnnn inşallah bende sürekli kullanıyorum 100 mg ama yarın gidicem artıracak büyük ihtimalle teşekkür ederim
basakc36 Nevfur Hamilelikte olabiliyor.Benim ilk rutin testimde 6 küsür çıktı daha sonra belirli aralıklarda kan verdim 2 küsür ve üç çıktı bunların yanında serbest T4 ve anti tpo anti tiroid peroksidaz yapıldı ve normal aralıkta çıktı.Yani doktorum normal dedi ve herhangi bi ilaca başlatmadı
basakc36 Nevfur Ben otuz olacağım 19 haftalık hamileyim. Artık gebelik yaşı yükseldi korkulacak bişe yok bence ki yaşınızda öyle çok değil.Sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah bebeklerimizi 🌺
yokusbebek Kızlar ben 24 haftalık hamileyim. 2.95 çıktı TSH değerim. Doktorum ilk trimesterda 2.5 olmalı en fazla, iki ve üçüncü trimesterda 3 olmalı dedi. Sizin doktorlarınız ne diyor?