Merhabalar yarın ilk muayene için doktora gideceğim kanda gebelik göründü ve uygulamaya göre şu an 7. Haftada görünüyor, keseye baktırmak için muayene olucam ama üstten görünmese alttan muayene yaptırmaktan çekiniyorum düşüğe sebep oluyor diye söylentiler duydum çünkü, daha önce böyle bir şey duyan ya da alttan muayene olup sıkıntı yaşayan var mı