Firdevsk66 çok haklı bir isyan benim de eşim sürekli can olsun diyordu. Ben de can ismine ısınamıyordum. Sonra can kaya olsun dedi benim kızlık soy adım Kaya. Kızlık soy adımı da kullanıyorum. Annesinin ilk soy adı ikinci ismi olacak 😅 sedef kaya karataş ,oğlumun adı da. Can Kaya KARATAŞ olacak sizce nasıl fikir