busrax_ Kızlar iki ay önce kürtaj olmak durumunda kaldım. Kürtajdan 30 gün sonra regl oldum ama ikinci reglim 36 gün sonra oldu bu normal mi? Düzensizlik yaşayan oldu mu
Minikkalp04 Bende kürtaj oldum ilk reglimi 45 gün sonra gördüm ikinci reglimi düzenli bı şekilde 30 gün sonra gördüm şimdi 3.reglimi bekliyorum ve korunmadim 10 gün var
Sanem-a busrax_ ikinci adetinizde düzensizlik mi basladı bende ilk adeti oldum suan ıkıncıyı olmam gerek ama olamadım düzensizlik normal midir
busrax_ Sanem-a bir kaç ay düzensiz olması normalmiş. Benim daha sonra düzene girdi tekrar Geçmiş olsun