Mrymne Aynen bende 5 yıl diş hekimi asistanlığı yaptım çamaşır suyunu saf su ile karıştırıp yapıyorduk direk çamaşır suyu değil ama sonuç olarak çamaşır sulu 😂😂 Hipo yada sodyum diyorduk biz kaç kere hastanın ağzına kaçırdık yaaa boğuluyordu nerdeyse kusacak gibi oluyordu 😃 hızlı hızlı çektiriyorduk hemen su sıkıyordu doktor ben çektiriyordum ama biz aletleri normal bulaşık deterjanıyla yıkıyorduk paketleyip otoklava