Sewi Kızlar araştırmalarıma göre sol yana yatmak daha iyi oluyor diyorlar ama ben son zamanlarda sol yanıma uyuyamıyorum. Sağa tarafta uyuyorum sizce sorun olur mu bu ? Siz nasıl uyuyorsunuz?
Tutaste_ Sewi bende artik uyuyamiyorum 5. Aydayim sirt ustu cok rahatim bide sagda ama uyaninca hemen sola dönüyorum
Dlntkesn Sewi doktorum sen nasıl rahat San öyle yat dedi bana zaten senin rahatsız olduğun pozisyonda bebek de rahatsızdır dedi 🌸
Tugbacim34 @Sewi benim sıpa sağa dönünce güzel hareket ediyor. Ben hem sağ hem sol yatıyorum. Zaten ne yana dönersem döneyim ağrıdan uyuyamıyorum 6. Aydayım. Doğsa da iki saatte olsa ağrısız uyusam
Sewi Tugbacim34 evet benim kızım da sağa dönünce hareket ediyor ve tabi ağrılar oluyor her iki tarafta da . Az kalmış senin de benim son 41 günüm kaldı. 🌸
Sewi YoncaD bebek rahat ediyor ve daha iyi besleniyormuş solda yatınca. Bende anlamadım. Benim doktorum da solda uyusan daha iyi olur dedi.
Aysegul7766 Sewi araştırmalar sol der çoğu ama benim doktorum yatış pozisyonun farketmediğini sadece sırt üstü yatmaktan çekin dedi sırt üstü yatınca kam akışını engelliyor sağ sol farketmez nasıl rahat ediyorsan öyle yat yeterki yan olsun 😅
Seyma-10 Ben sol bilirim ama geçen gün doktorum suyunu bol bol iç sağ tarafına yat biraz dedi hep sola yatma