myavocado Sinems60 yaptırdım, ben tarama testlerinin hatta imkan varsa direkt fetal DNA testinin yaptırılması gerektiğini düşünüyorum
Dlntkesn Sinems60 doktorum 2li temiz çıkınca başka önermedi bir anlamı yok benim kendi fikrim. Ayrıntılı ultrason ve 2li test yeterli bence.
zuzuu34 Sinems60 ikili testim yüksek geldi fetal dna sonucu bekliyorum boşuna stres ikili test yerine imkan varsa direk fetal dna yaptırın doğruluk payı çok daha yüksek
Bihterrr Yaptırdım riskli çıktı . Araştır, fetal dna yaptır, sonuç bekle derken 5 haftam zehir oldu hiç içim rahat etmedi. Bugün fetal dna sonucumun temiz olduğunu öğrendim. Gerçekten ikili yerine imkanınız varsa fetal dna yaptırın
Papatya123_ Dlntkesn bu şekilde hiç birşeyde sorun yok denilen ve sorunu olan bir bebeği var yakın çevrede bildiğim birisinin o yüzden bende imkan varsa direk nifty testi en doğrusu
Drfatma Biz de ikili ve fetal dna aynı gün yaptırdık ikili riskli geldi fetal dna çok daha güvenilir bir tarama testi ben de onu öneririm
Dlntkesn Papatya123_ anne karnındaki bebeğe müdahale edilemiyor zaten ama öğrenince stresten başka faydası yok