_b-e_ Detaylı ultrasona girip haftalık olarak bır hafta küçük göründüğünü dedıler mı acaba sıze de normal de 24 haftalığım 23 görünüyor kafam karıştı adet takvımı hatası olabılır dedıler
nkarahan _b-e_ 1-2 hafta geriden 1-2 hafta önden gitmesini sakıncalı görmüyor doktorlar daha fazla olursa yada geri olursa sıkıntı görüyorlar canım
_b-e_ nkarahan çok endıslendım pek de kötü bısey demedı su var bu var dıye ama gene de bılemedım şüphe duydum