sweedishish Yaşayanlarınız var mı adet dönemlerinde de belim böyle ağrırdı kasıkta baskı da oluyor bebek hareketli olduğunda
Firdevsk66 sweedishish bendede aynı durum var canım bebek kilo aldığından baskı artıyor ondan dedi bide bende enfeksiyon varmış kasktaki ağrı o yüzden belimide yatarken destekliyorum