Merhabalar doğum hikayemi paylaşmak istedim, 39+6′da sabah doktor kontrolüm vardı, bebeğim aylardır doğum pozisyonundaydı fakat kanala inmemişti doktora alttan uyarı vermesini rica ettim rahmim biraz yukarıdaymış aşağı doğru çekti gelmezse 2-3 gün daha bekler suni sancı veririz diye konuştuk. Doktor müdahalesi ile kahverengi lekelenmem başladı doktordan çıktık gezdik gece olunca kasılma oldukça ağrı girmeye başlamıştı, daha öncesinde hiç yalancı sancı dahi yaşamamıştım. Uyumaya çalıştım ama birkaç saat sonra tekrar sancı ile uyandım evde yürüdüm dakika tutmaya başladım duşa girdim 5-6 dakikaya düşünce eşimi uyandırdım sabah 6 gibi hastaneye vardık araçtan inmemle sancım kesildi doktor nst’den baktı düzenli sancım yoktu açıklık kontrol edildi 3-4 santim olmuştu ve rahim incelmeye başlamıştı eliyle biraz daha uyardı eve döndük eve geldiğimiz gibi sancım tekrar başladı akşam 8′e kadar 5-6 dakikada bir sancım oldu dayanamayacak dereceye gelince tekrar gittik hastaneye açıklığım 5 santim olmuştu epidural takıldı anestezi uzmanı sancın geldikçe ıkın daha hızlı ilerlesin dedi öyle de yaptım , bir saat sonra açıklığım tekrar bakıldı 8 santim olmuştu doktoruma haber verdiler doğumhaneye alındım suyum patlatıldı epiduralin etkisi geçtiği için doğum acısını hissettim maalesef epizyomi yapıldı 3 dikişim var 15-20 dakika sonra doğumdahaneden çıktığımı söyledi ailem, bekleyen herkesin kolaylıkla bebeğini kucağına almasını diliyorum. Doğumumu Bursa Nilüfer Doruk Hastanesinde Dr. Elif Şahin yaptırdı kendisine teşekkür ediyorum doğumda çok destek oldu ♥️