Tuba9395 benim doktorum sedat umurdu. Hamilelik oncesi de tedavi icin gidiyodum (tedaviyi birakinca dogal yolla hamile kaldim) hamileligimdede ona gitmeye devam ettim her surecimde cok iyiydi. Hic aksilik yasamadik. Dogumum da keza öyle cok guzel ilerledi hatta benim hic agrim olmadi bile diyebilirim onerebilcegim tek doktor inan ki Sedat ukur digerlerini isimlerinden biliyorum sadece ☺️